vragen? mail of chat of bel +32 (0)51 49 10 11

veelgestelde vragen over geboortekaartjes

1. hoe kan ik een geboortekaartje uit de collectie bestellen?

2. hoe kan ik een geboortekaartje op maat bestellen?

3. wanneer bestel ik best mijn geboortekaartje?

een kaartje uit de collectie bestel je bij voorkeur 2 maand voor de uitgerekende datum, zo is er voldoende tijd om alles zorgvuldig en rustig voor te bereiden.

maar het is ook mogelijk een paar weken/dagen voor de geboorte of als de baby reeds geboren is een kaart te bestellen als spoedopdracht. hier zijn geen extra kosten aan verboden maar het kan zijn dat de levertijd langer is dan wanneer je ruim op voorhand bestelde.

wil je een kaartje op maat, hou er dan rekening mee dat we dit ruim op voorhand moeten inplannen, dus vraag minstens 2 maand voor de uitgerekende datum een offerte aan!

4. wat als ik het geslacht nog niet weet?

5. wat als ik niet kan kiezen?

6. wat als de naam nog niet definitief gekozen is?

7. welk formaat kan ik kiezen voor mijn kaartje?

8. welke drukmogelijkheden zijn er en wat is de levertermijn?

9. kan ik een voorbeeld of proefdruk krijgen van het gekozen kaartje?

10. kan ik enveloppen en extras op voorhand krijgen?

11. wat doe ik als de baby geboren is?

12. wat als de baby geboren wordt in het weekend, op feestdagen of tijdens jullie verlof?

12. verzendenmogelijkheden?

13. wordt mijn kaartje milieuvriendelijk gedrukt?

14. kan ik mijn bestelling annuleren? (verzakingsrecht)