vragen? mail of chat of bel +32 (0)51 49 10 11 of maak afspraak

veelgestelde vragen over geboortekaartjes

1. hoe kan ik een geboortekaartje uit de collectie bestellen?

2. hoe kan ik een geboortekaartje op maat bestellen?

3. wanneer bestel ik best mijn geboortekaartje?

4. wat als ik het geslacht nog niet weet?

5. wat als ik niet kan kiezen?

6. wat als de naam nog niet definitief gekozen is?

7. welk formaat kan ik kiezen voor mijn kaartje?

8. welke drukmogelijkheden zijn er en wat is de levertermijn?

9. kan ik een voorbeeld of proefdruk krijgen van het gekozen kaartje?

10. kan ik enveloppen en extras op voorhand krijgen?

11. wat doe ik als de baby geboren is?

12. wat als de baby geboren wordt in het weekend, op feestdagen of tijdens jullie verlof?

12. verzendenmogelijkheden?

verzenden naar huis of kantoor (BE of NL)
op het opgegeven leveradres adres dient er iemand aanwezig zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, anders word het pakketje terug meegenomen.
je kan het dan de werkdag erna ophalen in het postkantoor of GLS parcelshop in de buurt (je krijgt een briefje in de bus met het juiste adres).

afhalen in een postpunt of pakjes automaat (enkel BE)
laat je pakje meteen leveren bij een postpunt in de buurt, dan kan je deze ophalen wanneer je het past.
je krijgt een email (of sms) wanneer je pakje klaar ligt in het gekozen postpunt.

levertijden
de leveringstermijnen zijn indicatief. zodra de kaartjes bij de vervoerder zijn ingeleverd, kan creativeservices.be geen invloed meer uitoefenen op de levertijd.

13. wordt mijn kaartje milieuvriendelijk gedrukt?

14. kan ik mijn bestelling annuleren? (verzakingsrecht)